onsdag 4. januar 2012

Kommentar på Kamilla's "Bloggarfeil" innlegg

Idag ble vi bedt om å kommentere på Kamilla's "Bloggarfeil" innlegg.

Jeg syntes dette inlegget var litt satt på spissen, og Kamilla overreagerer på disse feltene. Men hun har også et par solide argumenter. Som at man ikke skal skrive xoxo, eller overdrive med smileys og slikt. Men hun er en klassisk "jeg irriterer meg over" blogger. Som blogger om alt det som er så irriterende, og hvor mye ting suger. Pluss så skriver hun på en litt "fjortis" måte. Siterer: "Las ein gong på ein jente sin blogg at ho eigentleg skreiv nunorsk, men skreiv bokmål på bloggen fordi det var kulare. Okei?" Den okei-en er nok til å besive hvor argumentet mitt går hen. Men uansett kommer jeg aldri til å være, eller lese blogger, med mindre du heter "Markus Persson".

2 kommentarer:

  1. Bra innlegg, Filip! Det var muligens noe kort, og jeg vil anbefale deg å droppe ord som "suger" på en fagblogg. Jeg skjønte heller ikke den siste setningen, kanskje du skal utdype litt?

    SvarSlett
  2. Hei! Ja, innlegget var sett på spissen og skrive i ein munnleg tone. Det har du heilt rett i. Eg reagerte nok ikkje så sterkt i verklegheita som eg beskreiv det på bloggen, var meir eit verkemiddel. Eg var nok ikkje ein typisk "eg irriterar meg"-bloggar, då den moten kom lenge etterpå. Elles er det interessant å lese korleis du tolkar det.

    Helsing "bloggarfeil"-Kamilla

    SvarSlett